שייט רומנטי לזוג ביאכטה שלא נשכח

אחרי שנתיים של קשר מדהים החלטתי שהגיע הזמן, ושכולם ייקראו לי משוגע ויגידו ששנתיים זה לא מספיק זמן, ושאני לא מכיר אותה יותר מדי אבל אני יודע דבר אחד, אני מאוהב. זאת האישה של חיי ואין אף אחת אחרת, ולמישהי כל כך מיוחדת מגיעה הצעת נישואין מיוחדת. אז לאחר התייעצויות והתלבטויות מרובות החלטתי על הדרך המושלמת לעשות זאת. אני והיא, שייט רומנטי לזוג ביאכטה, לא תהיה דרך יותר מושלמת מזו, שייט רומנטי לזוג ביאכטה ייתן לי את השקט הדרוש והאווירה המתאימה, רק אני והיא בלב ים זה יהיה רגע בלתי נשכח, מה גם שייט רומנטי לזוג ביאכטה הוא לא כזה עניין מורכב לארגן. הדבר הראשון היה לשכור את היאכטה הנכונה, חברות רבות מציעות חבילות של שייט רומנטי לזוג ביאכטה אך חשוב לבחור את החברה המתאימה, זאת שתענה על כל דרישותיי ולא תאכזב, חיפוש מהיר העלה אפילו שיש חברות שמציעות חבילות של הצעת נישואין בנוסף לחבילת שייט רומנטי לזוג ביאכטה, לאחר השוואה קלה בחרתי ביאכטה המתאימה – יאכטות גלי נעמה, ביררתי מה תהיה שעת היציאה ומתי אוכל לבוא ולקשט אותה לקראת ההפלגה. לחברה (בקרוב ארוסה אני מקווה) סיפרתי שהזמנתי לנו שייט רומנטי לזוג ביאכטה, כי הגיע הזמן שנתפנק קצת וניקח כמה שעות של רגיעה משגרת החיים הלוחצת

היא הסכימה מיד כמובן

איך היא תסרב לפינוק שכזה מבן הזוג שלה, שייט רומנטי לזוג ביאכטה מה יכול להיות יותר טוב מזה, אבל היא לא יודעת מה מצפה לה, היא התרגשה רק לקראת ההפלגה ואני קיוויתי שההתרגשות הזאת גם תמשיך הלאה, ושהרגע ההוא יהיה רומנטי ומושלם ככל האפשר. את כל ההכנות עשינו ערב קודם, אני נשארתי עם החברה בבית לערב שקט של פופקורן וסרט את החברים הטובים שלחתי לקשט את היאכטה לקראת ההצעה ולהכין את כל השלטים שצריך, זה יהיה שייט רומנטי לזוג ביאכטה שהיא לא תשכח. בבוקר ההפלגה נסענו למרינה הרצליה, כשהטבעת מונחת אצלי בכיס, ניסיתי להסתיר את ההתרגשות ולהסוות אותה בהתרגשות לקראת מה שלפנינו, שייט רומנטי לזוג ביאכטה, אמרתי לה שבוקר שלם בלב ים רק אתה זאת הדרך הכי טובה לפתוח את היום.  עלינו על היאכטה ואכלנו ארוחת גורמה שהזמנתי מראש על הסיפון, לאחר מכן יצאנו להפלגה, שייט רומנטי לזוג ביאכטה שלא נשכח פתחנו בקבוק שמפניה והתחלנו להיכנס לאווירת החופש המושלם על הים הפתוח נהנים זה מחברתו של השני, ישבנו שנינו על החרטום כשפנינו אל הים, וברגע מסוים לא יכולתי להתאפק יותר, סימנתי לסקיפר שייתלה את השלט וסובבתי אותה ישר למול המילים "התנשאי לי אהובתי?" כשביד אחת אני מחבק אותה ובשנייה פותח ומראה לה את הטבעת. יום אחרי היא כבר רצה לספר להורים שלה ולכל החברות על הצעת הנישואין המקסימה שהייתה לה, שעה קלה לאחר שהשמועה פשטה החלו ההצעות לאולמות אירועים ואיזה די ג'יי לבחור להגיע, ואני הבנתי. שייט רומנטי לזוג ביאכטה זוהי רק ההתחלה.