יאכטה ליום הולדת חגיגה

כאשר הגיע יום ההולדת של חבר קרוב שלנו, החלטנו, כל החבורה הוותיקה, לעשות עבורו השנה משהו מיוחד. צלצלנו לסקיפר ותיק שאני מכירים שנים רבות, והזמנו עבורו יאכטה ליום הולדת. חשבנו שהיאכטה, תיתן לנו זמן טוב לבלות יחד וליהנות. יאכטה ליום הולדת גם נתנה לנו הזדמנות לערוך חגיגה גדולה ויפה, הזמנו חברים שלא פגשנו זמן רב, ואת משפחתו של בעל השמחה. ביום ההולדת עצמו התאספנו לכוס קפה, ואחר כן יצאנו לכיוון היאכטה שהזמנו, יאכטה ליום הולדת מקושטת בבלונים שהוכנה מבעוד מועד עבור השייט שלנו. אין מילים לתאר עד כמה שמחנו בבחירתנו כשראינו את הנאתו של יקירנו. יאכטה ליום הולדת התבררה כמתנה מרגשת וקסומה. השילוב של החברים והמשפחה ריגש אותו עד דמעות, והיאכטה הפכה מסתם יאכטה ליום הולדת, למקום חגיגי ומרגש. הייתה לנו הזמנות לשבת על הסיפון, להעלות זיכרונות משותפים ולצחוק כפי שלא צחקנו זה זמן רב. שתינו יחד יין טוב שהבאנו מבעוד מועד, וניצלנו את זמן ההפלגה שלנו על היאכטה בצורה הטובה ביותר שיכולנו. יאכטה ליום הולדת הייתה הפתעה קסומה עבורי, אמר לנו החבר בסוף היום. ואכן ראו כמה הוא התרגש. בחברות ארוכת טווח נוטים לעיתים לשכוח עד כמה חברינו יקרים לנו, והזמנת יאכטה ליום הולדת בהחלט נתנה לו (וגם לנו) הזדמנות להרגיש זאת

על הסיפון דברה ביתו וברכה אותו

הדברים היו מרגשים מאוד. אחר כך הוסיפה אשתו כמה מילים, ואז, אנחנו, החברים, עלינו וספרנו כמה בדיחות עליו (בחום ובאהבה רבה, לא לדאוג). אכלנו קצת, השמענו מוזיקה שהוא אוהב, והבטנו על הגלים ועל השמש הנעימה. יאכטה ליום הולדת לא הייתה רק חוויה נעימה עבור חתן השמחה, אלא עבור כולנו. אחרי הכול, אנחנו לא יוצאים להפלגה כל יום ומתנדנדים על הגלים בכיף. יאכטה ליום הולדת היא מסוג המתנות שכיף לתת אך גם כיף לקבל. כעת, אנחנו חושבים שבכל פעם שיש לחבר מן הקבוצה שלנו יום הולדת נתאסף שוב ונחליט לשכור לו יאכטה ליום הולדת. נחמד לחבר בין כל המעגלים השונים – משפחה, חברים קרובים וחברים רחוקים יותר, ועל כן יאכטה ליום הולדת הא מתנה בעלת ערך רגשי נוסף. בסיום ההפלגה הודינו לסקיפר המקצועי שלנו על חוויה מרגשת. אחר כך חזרנו הביתה, ורבים מאתנו סיפרו כי שאלו את בת זוגם האם היא הייתה רוצה, ביום ההולדת שלה, להפליג על יאכטה ליום הולדת. מיותר לציין כי זכינו לתשובה חיובית ונלהבת ביותר. אנו יכולים להמליץ בחום לכל קבוצת חברים, משפחה או זוג לערוך הפלגה נעימה שכזו. יש בכך יתרונות רבים וזו ללא ספק מתנה מרגשת ויפה לאין שיעור מכל חפץ שתוכלו לקנות בחנות.