שייט יאכטה ביוון

התארגנו להפלגה שלושה חברים אשתי והבת שלי וביתו של חברי סה"כ 6 אנשים בתוך יאכטה מסוג ג'נו מועד ההפלגה נקבע יום לאחר ליל הסדר הגענו למרינה ביוון בטיסה התארגנו עם אוכל ומים למספר ימים, ויצאנו לשייט, לכיוון האיים בים היוני מזג האוויר היה טוב, הייתה לנו רוח מערבית והים היה קצת גלי, כך שהפלגנו בקדמית לקראת הלילה הרוח התחזקה והים עלה, הגלים היו גבוהים והספינה יאכטה עלתה וירדה, אשתי ואחד החברים הרגישו מעט לא טוב בגלל הים אבל לאחר נטילת כדור נגד בחילות ההרגשה הטובה חזרה. התארגנו למשמרות לילה ואני ואשתי זו משמרת קשה שהעייפות משתלטת אבל גם המשמרת היפה ביותר שבה רואים את הזריחה בלב הים, מחזה מרהיב. הגענו לאיים לפנות בוקר, חיפשנו את הכניסה למרינה ומצאנו אותה לאחר קושי רב מפני שהאורות בכניסה היו כבויים כך שלא יכולנו לראות את הכניסה מתוך הים.

המרינה הייתה מלאה ביאכטות מכל הסוגים

כולל השכרת יאכטות לכל מטרה. לאחר ההפלגה הארוכה היינו זקוקים למנוחה, שתינו קפה והלכנו לישון. את היום הראשון ניצלנו לטיול רגלי ארוך עד לאגם המלח שנמצא מחוץ לעיר, אני מצאתי בדרך בית קפה חמוד והתיישבתי שם וכל השאר המשיכו בטיול. בערב חברי לקח את הילדות להחליק על קרח במקום שהיה ליד המרינה. ביום השני שכרנו רכב גדול עם נהג ונסענו לטייל באיים, ביקרנו בכנסיה, במנזר, ובהרים שמסביב. ביום השלישי יצאנו לשייט במפרץ שנמצא לאורך החוף, מזג האוויר האיר לנו פנים, השמש זרחה, הייתה רוח קלילה וים רגוע, ממש היה שייט רומנטי חווייתי לכל החברה. ביום הרביעי התארגנו לחזרה למרינה היוונית ממנה יצאנו הצטיידנו שוב במזון שתייה ודלק ויצאנו לשייט. הפעם מזג האוויר ממש האיר לנו פנים הים היה שקט מאוד ונראה כמו מראה חלקה, לא הייתה בכלל רוח כך שהפלגנו בעזרת המנוע, וההפלגה עברה בשקט ושלווה. באמצע הדרך ראינו שלושה דולפינים שקיפצו להם בצמוד לירכתי יאכטה ועשו לנו פעלולי שחיה היה מרהיב לראותם. לקראת ערב נחתה לנו בסיפון יאכטה ציפור שהייתה באפיסת כוחות ונחה על התורן של יאכטה, בבוקר התעוררה ועפה לה. השייט חווייתי ומעניין, מומלץ למשפחות וחברים.