השכרת יאכטות להוריי

לפני כשבוע הוריי חגגו חמישים שנות נישואין, אירוע בהחלט מרגש ואשר הצריך הקדשת מחשבה רבה כיצד לחגוג להם. שלושת אחיי ואני החלטנו להתכנס כדי לבצע חשיבה משותפת, אחרי שהבנו שתאום כזה טלפונית יהיה מסובך מידי. היות והוריי הם אנשים שמרנים מאוד, ההצעות שעלו היו בית קפה, מסעדה והפתעה בבית. ובעודנו מתלבטים, היה זה אחי הבכור שהעלה את רעיון השכרת יאכטות וחגיגה להורים בלב ים. היות ואף אחד מאתנו לא הפליג קודם לכן ביאכטה, הופתענו מאוד לשמע ההצעה. אחי סיפר שחבר טוב שלו חגג לפני כחודש בר מצווה לבנו על יאכטה להשכרה. אחי אמנם לא הצליח להגיע בעצמו לאירוע, אך הבין בדיעבד שזה היה אירוע מוצלח ומיוחד. כיוון שרצינו כולנו לעשות הפעם משהו שונה, חשב אחי שיאכטות להשכרה זו דרך מפתיעה ומרגשת לחגוג להורים. את כולנו זה סיקרן, יאכטה להשכרה היה עד אז דבר לא מוכר עבור כולנו. היות ואני משמשת בתור הזרוע המבצעת במשפחה

הרמתי את הכפפה

וכבר למחרת בבוקר התקשרתי להשכרת יאכטות  כדי להבין במה מדובר והיות והסקרנות שלי גברה אחרי השיחה עם בעל היאכטה, התייצבתי בהמשך אותו היום במרינה בהרצלייה כדי לראות מקרוב, במו עיניי את היאכטה להשכרה. מרשים ומדהים !!  יאכטה חדישה ומפוארת, סיפון רחב ומוצל, מוסיקת רקע, ובעיקר, בעיקר אווירה אחרת, שקט אינסופי, מרחבי הים התיכון, שמיים ותחושת התמזגות אחרת עם הטבע. בטח תוכלו לנחש את ההמשך. את יום הנישואין להוריי חגגנו על היאכטה להשכרה. הנושא היחיד ששיערנו שתהיה בעיה אתו הוא התגובה של הוריי כשישמעו ששם אנו מתכננים לחגוג, ולכן את מקום האירוע החלטנו להשאיר כהפתעה ממש עד הרגע האחרון. כשהגענו למרינה בהרצליה, הוריי הביטו אל עבר המסעדות ,בטח ניסו לנחש באיזו מהן הזמנו מקום. כשנפתח השער הקטן שלקח אותנו לאזור השכרת יאכטותגם אז הם לא בדיוק הבינו במה מדובר. רק כשעלינו ממש על היאכטה, נראה שההורים התחילו לעקל. בתאום מראש ובעזרתו של בעל היאכטה קישטנו את היאכטה להשכרה בהרבה בלונים ובשלט גדול "אמא ואבא אהובים – מזל טוב !! ". ההפלגה כללה ארוחה מצוינת, שמפניה, ברכות, שירים והרבה שמחה ואהבה. והכול באווירת הים הפתוח, כשרחש הגלים סביבנו. ההורים היו מאושרים כמו שמזמן לא ראינו אותם, הנכדים לא הסירו לרגע את החיוך מעל פניהם, ואנחנו האחים הרגשנו שהפעם עשינו את זה ממש בגדול. זו הייתה, ללא ספק, חגיגה מפתיעה ומרגשת. הבחירה בהשכרת יאכטה כדי לחגוג יום נישואין חמישים להורים הייתה "קליעה בול", ותאמינו או לא (אני אישית לא האמנתי) אבל כשהסתיימה ההפלגה, שאלו ההורים האם גם בשנה הבאה נחגוג להם את יום הנישואין, השכרת יאכטות.