השכרת יאכטות ניתוק מושלם

מה דעתך על השכרת יאכטות? שאל אותי בן זוגי. הסתכלתי עליו בתימהון לא מבינה מה להשכרת יאכטות ולחיים שלי. בדיוק חזרתי מיום ארוך בעבודה, פרויקט מלחיץ שמלווה אותי בחלומותיי כבר שבועיים לא נותן לי פנאי לחשוב על שום דבר חוץ מהדד ליין הקרב. מה קשור השכרת יאכטות עכשיו! הטחתי בו בחוסר סבלנות, בעודי פותחת את הארון ומחפשת בגדים לאחריי המקלחת, השכרת יאכטות לשייט רומנטי בים התיכון הוא הקריא לי בהתלהבות מהמחשב בקצה החדר 'נוכל לצאת להפלגה. הראש שלי היה עדיין בעבודה וקדח בניסיונות נואשים להבין איך לפתור בעיה מסוימת שתוקעת את הפרויקט, ולא יכולתי אפילו לדמיין מה השכרת יאכטות יכולה לתת לי כרגע. עצרתי לרגע ובהיתי אל מחוץ לחלון, עם הבגדים הנקיים ביד, לעבר הים, מנסה להכיל את הרעיון של חופשה עכשיו, של השכרת יאכטות. כל חיי, כשהייתי צריכה להירגע, הייתי הולכת לאורך החוף יחפה. היה משהו יפה ונעים במים שליטפו את רגליי וכשהסתכלתי רחוק, אל האופק, יכולתי לדמיין את הים בולע אותי ומנתק אותי מכל מה שהפריע לי. פשוט נשאבתי אל הקסם. השנים עברו והים הפך לנוף דומם בחיים העמוסים שלי ופתאום מגיע בן זוגי ומציע לי, דרך השכרת יאכטות, לחזור אל מה שתמיד עשה לי טוב. 'אני יודע שאת עמוסה בעבודה, אבל השכרת יאכטות לשייט כזה ייקח רק כמה שעות, כמה שעות של חופש שאני יודע שאת צריכה הוא אמר. אני שתקתי, תקועה עדיין מול החלון מנסה לדמיין אותי איך השכרת יאכטות לשייט כרגע יכול להשתלב בחיי.

הסכמתי

אולי מה שאני צריכה זה להתאוורר קצת מכל הלחץ, אמרתי לעצמי בזמן שבן זוגי התקשר למספר באתר והתעניין בפרטים על השכרת יאכטות. השכרת יאכטות לשייט, מסתבר, באמת גוזל רק שעות ספורות מהיום והרעיון שאני סופסוף אוכל לממש את הפנטזיה להיבלע על ידי הים, קרץ לי, אז הלכנו על זה. הגענו בבוקר למרינהפגשנו את הסקיפר ואימתנו אתו את הפרטים ששמענו על השכרת יאכטות, ואז, מרוגשים מהחוויה המשונה הזו, יצאנו לדרך. ראינו את החוף מתרחק מאחורינו ושקענו אל תוך הרוגע שהשרו הגלים, אפילו אני, שלא הצלחתי להוציא את העבודה מהראש כבר שבועות, הצלחתי להתנתק ולהרגיש שוב את הקסם המוכר של הים שסבב אותי. נחנו, אכלנו ואפילו השטנו בעצמנו את היאכטה, בהשגחה כמובן, והרגשתי איך העייפות הנפשית שליוותה אותי כל כך הרבה זמן מתאדה ומפנה מקום לניקיון ורעננות מחודשת. בערב חזרנו הביתה מלאי חוויות מהרפתקת השייט, ושמחנו על רעיון השכרת יאכטות שעלה לבן זוגי ולפתע הרגשתי איך העבודה שוב חודרת למחשבות שלי, אבל זה היה שונה הפעם. הייתי ממוקדת יותר, מרוכזת יותר והצלחתי למצוא פתרון לבעיה בפרויקט שרדפה אותי הרבה זמן וזה בזכות חופשה קצרה, בזכות השכרת יאכטות.